[RB@Blog_Title]

آیا مدارس فوتبال یک کسب و کار هستند؟

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۴۵ ب.ظ

همیشه تفکر ما از کسب و کار، شغل هایی سنتی است که تمام با کار یدی آمیخته شده است و در آن کمی هم علم و اطلاعات میباشد ولی هیچ موقع به کارهایی مثل آموزش فوتبال یا مدارس فوتبال کسب و کار نمی گوییم.


چرا مدارس فوتبال را باید به عنوان یک کسب و کار حرفه ای دید؟

در کسب و کارهای کوچک و بزرگ دنیا همیشه زمانی که آموزش و درآمد زایی همراه است باید به دید یک شغل حرفه ای به آن نگاه کرد. مثلا همین آموزش فوتبال و مدارس فوتبال، وقتی شما به بازیکنان زیادی فوتبال آموزش می دهید و از آنها انتظار پیشرفت دارید و خود به دنبال معرفی آنها به باشگاه های بزرگ هستید پس کسب و کار شما حرفه ای، ارزشمند و نیاز به توجه کافی است.


مدارس فوتبال اکنون به غیر از سخت افزار که شامل توپ، کنز، کاور، دروازه های کوچک و بزرگ و غیره است به نرم افزار هم نیاز دارد. نرم افزارهای مدارس فوتبال را میتوان به علم مربیان و مدیران آکادمی و مدارس فوتبال اشاره کرد و یا حتی نرم افزارهایی که به پیشرفت فنی و زمانی کمک میکند.


در این بخش میخواهم نرم افزار های کاربردی تری که جدیدا معرفی و تولید شده است و هدف آن مدیریت فرآیندهای سنتی به جدید و سریعتر است اشاره کنم. نرم افزارهایی مثل حسابداری و مدیریت آکادمی و مدارس فوتبال که اتفاقا در ایران هم برای اولین بار سامانه فوتبالیت توانسته آن را طراحی و پیاده سازی کند.


پس حالا میتوانیم بگوییم که کسب و کارهای کوچک یا به عبارتی دیگر مدارس فوتبال از ۲۰ نفر تا صدها نفر نیاز به نرم افزار هم دارند که نرم افزارهای مدیریتی از مهم ترین آنهاست. نرم افزارهایی که تیم بندی، تشخیص اتوماتیک رده های سنی، ذخیره مدارک بازیکنان در سیستم، ثبت گزارش های تمرینات، ثبت جسات تمرینی، تعریف دوره های آموزشی، تفکیک بازیکنان هر دوره و از همه مهمتر حسابداری مدارس فوتبال که تمام بخش های مالی یک مدارس فوتبال را مدیریت و ثبت میکند.


شما در بخش حسابداری مدارس فوتبال میتوانید کلیه دریافت های نقدی و چک را به صورت فصل و دوره آموزشی به همراه کلیه هزینه های جاری در مدارس فوتبال را مدیریت و ثبت کنید



اطلاعات بیشتر در سایت فوتبالیت:

وب سایت :

footballit.ir


کانال تلگرام

شماره تماس جهت مشاوره و خرید

09302303344

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی